vineri, 2 septembrie 2016

The Book Gif Tag

 Am ajuns si eu acasa si am decis sa ma destind cu acest tag de care m-am indragostit literalmente, pentru ca atunci cand vine vorba de carti si Gif'uri clar e vorba si de mine, imi place sa ma joc cu aceste imagini pentru a scoate in evidenta cartea si abia astept sa vad ce imi iese.
 Am primit atat tag'ul cat si cele zece carti pe care trebuie sa le exprim prin imagini de la Diana  -multumesc mult ^^-.

1."Legenda" de Marie Lu

2."Regina Rosie" de Victoria Aveyard

3. "Regatul umbrelor" de Leigh Bardugo

4. "Insurgent" de Veronica Roth

5. "Spulberă-mă" de Tahereh Mafi

6. "Captiv în labirint" de James Dashner

7. "Octopussy" de Cristina Boncea

8. "Mincinosii" de E. Lockhart

9. "Frenezia" de Francesca Lia Block

10.  "Eve" de Anna Carey

A durat mai mult decat ma asteptam dar sincer m-am distrat de minune, astept partea a doua. Nu cred ca mai are rost sa dau acest tag mai departe, daca il vrea cineva il poate lua de aici.

4 comentarii:

  1. Mă bucur super-mult că ți-a plăcut ^-^ Gif-urile tale sunt grozave, mai ales cel de la „Insurgent” :)))
    xx

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahahaha! Gif-ul de la Eve e absolut genial. Am facut si eu leapsa asta si m-am distrat calumea, chiar daca dureaza ceva sa gasesti gif-urile potrivite.
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, voi merge sa iti citesc raspunsurile imediat ♥

      Ștergere