sâmbătă, 2 iulie 2016

Book Blogger Tag

  Hei cititori! Astazi revin cu un tag care circula de ceva timp prin blogosfera si pe care l-am primit de la Thoughts about books (multumesc frumos > hug <)

1.Top trei lucruri pe care nu le suporti la o carte.
Ce interesant! In primul rand urasc sa citesc acele tipuri de carti excesiv de dulci, sentimentaliste in care totul este o tragedie iar personajul principal este mereu neindreptatit in dragoste, o mica telenovela as putea spune. Apoi uraaaasc Triunghiurile Amoroase, nu Imi plac de niciun fel dar tot dau de ele... Iar in ultimul rand, cum a spus si Roxi, nu sunt o fana a injuraturilor constante si a vulgarigatii in carti.

2.Descrie locul preferat de citit.
Cel mai des citesc in pat, insa nu acesta este locul meu favorit. Cel mai mult imi place sa citesc sub soare pe o patura in gradina sau chiar in masina, acestea fiind locurile mele preferate.

3.Confesiuni legate de carti.
-Judec o carte dupa coperta.
-Nu am citit pana acum cartile "momentului" da as putea spune ("De vorba cu Ema", "Jurnalul unui Adam", "Fluturi", "Iubind-o pe ea", "Camasa lui" sau "Suge-o Ramona") nu am citit ceste carti foarte cautate si cumparate pentru ca desi au reclama cu caru' pe mine nu m-au atras si nici citatele pe care le gasesc peste tot nu m-au impresionat in mod special. Nu am citit si nici nu voi citi prea curand.
-IUBESC, IUBESC, IUBESC genul distopic si "Jocurile foamei" ♥

4.Cand a fost ultima data cand ai plans in cursul lecturarii unei carti?
Mmmmnu stiu exact, nu prea plang la carti, mi se face piele de gaina, dar cam atat, probabil la cartea " Caterina De Medici●Regina noptii sangeroase" de C.W. Gortner, au curs cateva lacrimi.

5.Cate carti se afla in acest moment pe noptiera ta?
In general prefer sa am totul pus la locul lui, insa acum am doua carti pe noptiera, una pe care o citesc si una pe care abia ce am primit-o de la colaboratorii blogului Libraria Libris, multumesc!

6.Care este gustarea ta preferata in timp ce citesti?
Nu prea mananc cand citesc, prefer uneori sa fac o pauza doar ca sa nu patez cartea.


7.Numeste trei carti pe care le-ai recomandat tuturor.
-Jocurile foamei de Suzanne Collins
-Harry Potter de J.K. Rowling
-Alegerea de Kiera Cass

8. Arata-ne o poza cu raftul tau favorit din biblioteca ta.
Am o biblioteca destul de mare si ar fi ciudat sa fac poza la un singur raft deoarece mi-e greu sa ma decid, probabil in viitorul apropiat va voi prezenta biblioteca mea in totalitate.

9.Scrie in trei cuvinte ce inseamna cartile pentru tine.
●Fericire
●Evadare
●Cunoastere

10.Care este cel mai mare secret de cititor al tau?
Nu cred ca exista asa ceva, probabil faptul ca nu am fost mereu pasionata de carti insa "Pofta vine mancand" si asa a fost si in cazul meu.

Acesta a fost tot tagul, am realizat ca de mult nu am mai facut asa ceva, nu cred ca mai are rost sa il pasez pentru ca deja a fost facut de o multime de bloggeri. Saaaau, sau, recent o prietena a facut un blog si o invit pe ea sa se "initializeze" cu o leapsa, deci Book of emotions te provoc! Iar daca tu cititorule, ai un blog si nu ai facut acest tag te invit cu mare drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu