vineri, 1 aprilie 2016

Recenzie~Deadpool il omoara pe Deadpool (Killogia Deadpool #3)

Despre:  E timpul pentru actul III din killogia Deadpool! Mai întâi a ucis toti supereroii din Universul Marvel, dar nu i-a ajuns... apoi a ucis personajele din literartura clasică, dar nici asta n-a fost suficient în cruciada sa împotriva existentei... acum Deadpool îsi întoarce atentia criminală către creatorul tuturor lucrurilor - el însusi! Se dezlăntuie războiul Deadpool versus Deadpool, când fiecare versiune a sa trebuie să aleagă o tabără în lupta pentru sau împotriva realitătii. Fanii Deadpool nu pot da pagina fără să intalnească o nouă versiune a eroului lor preferat în această aventură halucinantă, quantică și nerecomandată celor care dorm cu lumina aprinsă. Atentie! Albumul contine 700% din doza zilnică recomandată de Deadpool.  Am primit acest album minunat de la  Lex Comics, tin sa le multumesc din suflet pentru ca mi-au dat ocazia de a continua dumul in lumea lui Deadpool. Acest numar poate fi comandat de aici

Parerea mea:  Datorita celor de la Lex Comics am ajuns si eu sa citesc actul III din killogia Deadpool si pot spune ca mi-a placut foarte mult, am ramas surprinsa cum viata personajului principal ia o intorsatura destul de urata iar de aceasta data Deadpool trebuie sa-si omoare dublurile. Asadar inarmat cu rabdare si mult umor negru caracteristic incepe o noua aventura. Acest numar este frumos realizat plin de actiune iar cel mai interesant este atunci cand iti dai seama ce rol important joaca imaginatia autorului in crearea a noi personaje asemanatoare lui Deadpool, pur si simplu cand nu te astepti esti luat prin surprindere de un Dogpool sau Pandapool ce ii vin in ajutor. Fiind primul volum din Killogia citit de mine nu am nimic de reprosat m-am adaptat actiunii si nu am ramas cu prea multe semne de intrebare,  nu au foarte multe in comun cu exceptia personajului principal. Comic book'ul pentru adulti este amuzant si iti da o stare de bine, insa ce mi-a placut cel mai mult a fost calitatea foilor si a copertei, modul in care a fost tiparita si editata isi merita toate cuvintele de lauda. Va recomand cu drag aceasta banda, merita citita si "savurata" pentru ca scenele ce il au pe Deadpool in centru sunt foarte amuzante si iti fac ziua mult mai buna datorita caracterului protagonistului.

Iar acum imi pun intrebarea: Pe cine va fi nevoit Deadpool sa mai ucida in urmatorul act Killogia?? Ramane sa asteptam cu sufletul la gura raspunsul la intrebare.
Nota: 4/5