vineri, 8 aprilie 2016

Recenzie~Aliens (Foc si Piatra)


Despre Prometheus #1: Întrebările privind originile omenirii au rămas fără răspuns atunci când misiunea Prometheus nu s-a mai întors de pe îndepărtata planetă LV-223. Acum, o nouă echipă de exploratori urmăreste să descopere misterul întunecat care învăluie soarta misiunii originare, fără a sti însă că acelasi mister poate pecetlui si soarta lor.

 Aliens #1: De aceasta data, in primul volum al benzii Aliens avem ocazia sa aflam ce se intampla pe planeta LV-223 din perspectiva altor personaje.

 Am primit acest numar de la colaboratorii blogului EATComics, le multumesc frumos si pe voi va invit sa o achizitionati de aici
Parerea mea: Desi nu am citit Prometheus, m-am descurcat cu cititul aceastei benzi deoarece din ce am vazut nu au prea mare legatura, actiunea are loc in acelasi loc in schimb perspectivele sunt diferite. De data asta personajele noastre au scopul de a se apara de atacurile extraterestre des intalnite in acest numar, pentru a se asigura de siguranta echipajului format de oameni normali fara experienta in domeniu, ei sunt dispusi sa abandoneze planeta LV-426 cu o nava nu tocmai pregatita pentru calatoria pe care planifica sa o faca. Oare vor reusi sa se descurce cu aceasta noua misiune? Vor ajunge pe planeta LV-223 si vor scapa de extraterestri? Aveti ocazia de a afla daca cumparati acest frumos numar!
 Revista iti incita atentia necesara deoarece in acest numar actiunea este putin "incetosata" iar pentru a intelege cu lux de amanunte ceea ce se petrece avem nevoie de ea, totul se intampla foarte repede cu multe rasturnari de situatie ce te iau prin surprindere. Desenele si grafica sunt simple, nuantele spalacite si culorile utilizate sunt reci, caracteristicele personajelor sunt usor neclare ele sugerand misterul ce se ascunde in Aliens.  Eu recomand acest numar a carui coperta am iubit-o inca de cand am vazut-o pentru prima data,  de ce recomand? Pentru ca promite ceva complex si interesant plin de aventura si distractie.

Nota: 3/5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu