vineri, 15 august 2014

Tag: Behind the blog

Am luat Tag'ul de pe blogul dragei noastre Pufulet pe care il gasiti aici, deoarece mi-a placut mult ideea asa ca haide sa incepem cu intrebarile.

Regulile sunt simple:
Trebuie să răspunzi sincer.
Trebuie să iei imaginea tag-ului si s-o încorporezi în postarea ta.
Tăguieste cât mai multi din blogării tăi favoriti :)).

Acum cerintele, vor fi 7 întrebări universale (pe care le ia toată lumea) și 4 (sau mai multe, dar minim 4) lucruri pe care vrei tu să le stie lumea.

1.Din ce oras esti?
Sunt din Suceava

2.Câți ani ai?
Am 15 aproape 16.

3.Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?
Mancare: ar trebui sa ma gandesc....mmm Pizza ( cui nu-i place pizza yum)
Dulce: Pentru ca e vara si pentru ca e cald dulcele preferat este inghetata (de vanilie, fistic, pepene galben, fructe de padure)

4.Care e cel mai mare vis al tău?
Intotdeauna am visat sa fiu doctor, actrita, cantareata insa acum tot ceea ce imi doresc este sa fiu realizata si sa am un job bun.

5.Cea mai mare frică a ta este:
Nu sunt o persoana fricoasa insa cred ca cea mai mare frica a mea este sa imi pierd familia sau pe cei dragi.

6.Care este citatul tău preferat, dar moto-ul?

            ,,Infernul este cuprins în întregime în acest cuvânt: singurătate.'' Victor Hugo

7. Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, revin-o cu un edit.
Acum câteva lucruri despre tine: Sunt o fire sociabila imi plac serialele, filmele cartile. Prefer fictiune fantasy distopii. cartile mele preferate sunt :"Jocurilre Foamei"de Suzanne Collins si "Alegerea" de Kiera Cass imi place sa gatesc (in special clatite americane sau briose) imi place la nebunie sa calatoresc sa fiu pe cont propriu sa ma descurc.Cred ca am spus destule in aceasta mini-descriere daca aveti vreo intrebare puneti-o in sectiunea de comentarii.

As da acest tag si altor bloggeri insa cred ca a ajuns deja la majoritatea, cine vrea sa il faca pe blog la el il poate lua de aici.

6 comentarii:

  1. Multam ca ai preluat tag-ul!
    Poate intr-o zi o sa imi faci si mie niste clatite americane :3 :)).
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totul e posibil Iasi-Suceava ( suntem destul de aproape)

      Ștergere
    2. Daca treci prin Iasi, vreau sa ne intalnim!!!
      Te tuc!

      Ștergere
    3. In cazul in care trec prin Iasi te caut si ne intalnim :)

      Ștergere
  2. Si eu vreaaau clatite (vezi ca ai scris "claite":)) ) si stau aproape de Pufulet, deci le-ai putea face pentru amandoua si ai ochi doi iepuri dintr-o lovitura:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am corectat(multumesc) In cazul in care vin in Iasi aduc clatite pentru amandoua :)

      Ștergere