duminică, 27 aprilie 2014

Recenzie~Carrie-Stephen King



        Descriere: Carrie, Carrietta White, este o adolescenta timida si retrasa, care, din copilarie, indura persecutiile si ironiile colegilor de clasa. Umilintele la care o supun devin pentru ea o tortura mentala din care simte ca nu mai poate iesi. Mai mult, este si victima fanatismului religios al mamei sale, o fiinta violenta si brutala.
Cand disperarea interioara ajunge la apogeu, Carrie isi redescopera o putere inspaimantatoare – telekinezia – care o transforma intr-un demon razbunator. Caci poate sa miste, sa arunce, sa zdrobeasca si sa incendieze orice de la distanta.
       Parere: Mi-am luat cartea aceasta deoarece sunt o fricoasa si am decis sa citesc mai intai cartea si apoi sa vad filmul de care ma temeam destul de tare se spune ca autorul cartii este un maestru al horrorului, dar si pentru ca stiam ca Stephen King este un scriitor destul de bun si am vrut sa incerc si una dintre cartile lui asa ca am luat-o cu inceputul si mi-am cumparat Carrie.
Ei ma asteptam la ceva mai mult scenele erau anoste asteptam momentul acela cand ar trebui sa ma sperii dar nici nu mi-a fost frica, am asteptat cu nerabdare ultima scena cea a balului cand Carrie urmeaza sa se razbune si sa fiu impresionata de descrierea puterilor TK dar nici atunci nu am fost impresionata. 
Cartea nu este una dintre cele mai bune dar voi continua sa citesc si altele scrise de Stephen King
  

                                                   Nota: 3/5
            Despre: Aparut in 2011 la editura Nemira in colectia Suspans,romanul Carrie (1974) a fost, initial, respins de mai multe edituri. Descurajat, Stephen King il arunca la cos, insa cea care salveaza manuscrisul este sotia sa, Tabby, care-i recomanda cateva modificari ce presupun si o extindere a romanului. Carrie  se dorise mai mult un roman psihologic despre universul interior al femeii, cu cateva elemente oculte si violente, insa volumul apare in siajul romanelor The Exorcist  de William Peter Blatty si The Other  de Thomas Tyron, intregind astfel o trilogie a fetelor demonice.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu