vineri, 7 februarie 2014

Mini-Recenzie~Triologia Jocurile Foamei

Jocurile Foamei #1
Descriere: Ai putea supravieţui în sălbaticie, de unul singur, când toţi cei din jur fac tot ce pot ca să nu apuci dimineaţa următoare? Într-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odată ca America de Nord se întinde naţiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douăsprezece districte conduse cu o mână de fier, în fiecare an este organizat un concurs sadic şi sângeros – Jocurile Foamei. Douăzeci şi patru de adolescenţi sunt răpiţi de lângă familiile lor şi aruncaţi în lupta pe viaţă şi pe moarte, televizată în direct şi urmărită cu frenezie. Doar unul dintre ei se va întoarce acasă faimos, bogat şi... viu. Cine va câştiga cursa nebună pentru supravieţuire?”

Parere: Prima carte este geniala dupa ce am citit-o am simtit nevoia de mai mult deoarece este plina de actiune si suspans si nu te lasa sa te plictisesti este asemanatoare cu un jurnal deoarece actiunea este surprinsa prin ochii eroinei Katniss Everdeen o adolescenta de 17 ani ce este nevoita sa se ofere voluntar in locul surorii sale in Jocurile Foamei, am fost fascinata de tot ce inseamna jocuri carti filme personaje, Norocul meu ca am avut a doua carte si am reusit sa ma apuc imediat de ea.

Jocurile Foamei #2: Sfidarea

Descriere: Ei bine in aceasta carte Katniss a reusit sa treca de jocuri si sa il salveze si pe Peeta, trecand de Jocuri acestia s-au intors in satucul lor si si-au reinceput vietile in liniste darrrr asta nu pote dura la nesfarsit deoarece actiunea lui Katniss a fost gandita sfidatoare iar presedintele a decis sa ii trimita inapoi in arena cu alti invingatori.

Parere: Dupa cum spuneam prima carte mi s-a parut superba dar asta m-a facut si mai tare sa imi doresc sa nu se mai termine. Dar un lucru e clar, cand am inteles ce inseamna acel "TIC-TAC" mi-am dat seama ca autoarea cartii e geniala nu m-as fi asteptat niciodata la asta iar cand am vazut ca o parte din membrii Capitoliului fac parte din rebeliune iar ce mi-a pus capac a fost ca am aflat ca districtul 12 a avut aceeasi soarta ca districtul 13.

Jocurile Foamei #3: Revolta

Descriere:Acum se stie districtul 12 nu mai exista a fost ras de pe fata pamantului iar Katniss trebuie sa indeplineasca rolul de Gaita Zeflemitoare  In haosul final al jocurilor, Peeta a căzut prizonier în mâinile Capitoliului, iar preşedintele Snow îi pregăteşte o soartă aparte. În timp ce focul revoltei mistuie întreg Panemul, Katniss este sortită să devină simbol al revoluţiei. Pe măsură ce evenimentele se desfăşoară cu repeziciune, ea realizează însă că a fost mai degrabă un pion mutat pe tablă decât liderul celor asupriţi. Consecinţele devin de negândit pe măsură ce numărul victimelor creşte, iar Katniss trebuie să găsească o soluţie ce pare din ce în ce mai imposibilă.

Parere:O vai am ajuns la finalul acestei triologii si pot spune ca l-am devorat in adevaratul sens al cuvantului si ca isi merita tot timpul in urma acestor carti am devenit o adevarata fana a Jocurilor Foamei si  a lui Suzanne Collins , In ultima carte am trait toate sentimentele cunoscute si pot spune ca este cea mai buna dintre toate cele 3. Sunt putin dezamagita ca am terminat cu aceasta triologie si ca imi voi lua "La revedere" de la personaje, dar abia astept sa vad cum vor fi  cele 2 parti  ale filmului Revolta.
Eu, va recomand din tot sufletul  aceasta carte( defapt ceasta triologie pentru ca nu poti citi una si apoi sa faci o pauza) deoarece e superba, magica, interesanta nu am cuvinte sa o descriu!!

Note: Jocurile foamei #1 : 4.5/5
       Jocurile foamei #2: 5/5